Όνειρα καρδιάς..


Κανείς δεν μου είπε σαν μεγάλωνα πως ψέματα θα έβρισκε μονάχα η ψυχή μου. Ονειρευτικά έναν κόσμο ουτοπικό. Έναν κόσμο γεμάτο αγάπη και ελπίδα. Κανέναν δεν τον νοιάζει πια. Όλοι έχουν δεχτεί πως ο κόσμος "έτσι είναι", και απλά τον διαβαίνουν δίχως ερωτήσεις. Γεμάτοι με συμφέροντα.
Δεν είναι πως δεν έχω μεγαλώσει. Έχω ήδη μάθει και πάθει πολλά. Αυτό δεν σημαίνει πως έχω μάθει να το αντιμετωπίζω. Πόσο μάλλον να το δέχομαι.
Και ας με πουν ιδεαλίστρια και ονειροπόλα.
Θέλω να ζήσω σε έναν κόσμο δίχως συμφέροντα και διχασμούς. Δίχως σύνορα και θρησκείες να μας χωρίζουν. Δίχως κομματικά και στιβαρά πιστεύω που σου κλείνουν τα μάτια.
Θέλω αλλαγές! Θέλω καλοσύνη. Θέλω να λέω σε όλο τον κόσμο καλημέρα και να το εννοώ όσο σκατά και αν είναι η δικιά μου. Θέλω να μπορώ να στηριχτώ σε έναν συνάνθρωπο μου χωρίς αυτός να με παρατήσει για το δικό του καλό. Και να μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο.
Να αγαπάω πραγματικά χωρίς να ζητάω κάτι. Τόσο πολύ που έστω και αν κάτι με πληγώνει να με διακατέχει μόνο αγάπη και κανένα συναίσθημα εγωισμού και πληγμού της περηφάνειας μου.
Θέλω όλοι μας να είμαστε πραγματικά ελεύθεροι. Τίποτα να μην μας περιορίζει. Άπειροι όπως είναι και η ψυχή μας. Άπειροι όπως είναι το σύμπαν μας. Άπειροι όπως θα είμασταν αν είμασταν όλοι ενωμένοι.

Comments

  1. Oi perissoteroi p lene oti 'etsi einai' exoun dikio, apla den exoun meletisei to 8ema arketa wste na kseroun gt ontws exoun dikaio. Oi paragontes p kanoun to kosmo mas na einai opws einai.. einai ametritoi.

    Kai akoma kai an itan dynato na ginoun oi allages sto kosmo mas wste na zoume se mia outopia gemati agapi kai xwris symferon ktlp, den 8a itan ka8olou vevaio oti oloi oi an8rwpoi 8a symfwnousan oti auti i ekdoxi tou kosmou einai to kalitero gia mas.

    ReplyDelete
  2. A truly love provoking post! I absolutely love it!
    a small thought...what if we could start from ourselves? What if we stop looking at what others do and start looking on what WE do? The I! When you manage to transcend the influence (direct and indirect) of the others and what you want from others becomes you, your true self...that is where magic begins! Because amazing person, what you want YOU, ONLY YOU, CAN DO!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I see the scars around my wrists and ankles

Ode to a pessimist